bekijk onze cases.
Bekijk de cases die we hebben opgeleverd.
Diversity Inclusion and Belonging
Als onderdeel van een Diversity & Inclusion programma vroeg Brunel ons om mee te denken over een e-learning over onbewuste vooroordelen. Het doel om jezelf bewust te worden dat je UB hebt en hoe je hi
WE Fashion onboarding
WE Fashion wil een unieke klantervaring bieden in de stores. Daarom ontwikkelden we het onboarding-programma Store Stars.
Bol.com it-security awareness
In deze module word je als deelnemer gerecruteerd om undercover te gaan in een hackersnetwerk. Het is jouw taak om belangrijke informatie te weten te komen over hacken.
integrity compass game
Tijdens deze game reis je de wereld over en verzamel je badges wanneer je integer handelt. Lukt het jou om de juiste keuzes te maken en het morele kompas in balans te houden?
mensgerichte zorg bij Vilente
In ons concept krijgt mensgerichte zorg een gezicht. Wat betekent het voor je cliënt, voor de familie, en voor je collega’s? Je beleeft de verhalen van heel dichtbij.
ongewenst gedrag aanpakken
Ongewenst gedrag is een zeer gevoelig onderwerp. Een e-learning hierover kan al snel betuttelend overkomen. Dus hoe pak je dit aan zodat je impact maakt?
voorbereid op een ontruiming
Met de Safety Habits module hielpen we al twee grote banken om hun personeel voor te bereiden op een ontruiming in een spannende game-achtige module.
lessen over storytelling
Veel enthousiaste reactie op onze webinars over storytelling. Dit zijn onze learnings van een paar maanden focus op storytelling.
secret shoppers met een edge
OFED opleidingsfonds secret shoppers: een interactieve video als sales training. Sales trainingen zijn zo oud als het beroep zelf. Maar sluit een upselling training in de winkel nog wel aan bij de ‘
Olivier op pad voor Bol.com
Bol.com wil altijd het beste bieden voor elke klant. Ook als ze producten bestellen bij één van de tienduizenden partner-ondernemers op het platform.
intellectueel eigendom bij Boskalis
Boskalis leren over intellectueel eigendom. Innoveren zit bij Boskalis in het bloed, en dat creatieve kapitaal moet worden beschermd.
interactieve onboarding voor Albert Heijn
Hoe leid je jonge medewerkers op een aantrekkelijke manier op voor werken in de supermarkt?