learn industry biedt een blended leertraject op maat,
waarbij dit onze uitgangspunten zijn:
Dit concept is zeer geschikt voor verschillende werkomgevingen. Door met video te werken blijf je geboeid en kan je het concept volledig afstemmen op voorbeelden uit jouw werkomgeving! Met deze aanpak kun je een spraakmakende campagne starten die aansluit op een hele diverse doelgroep.
Deel 1: Awareness
In deze interactieve videolearning ga jij op pad met Theo. Hij is gevraagd door de vertrouwenspersonen om eens te checken hoe het zit met ongewenste omgangsvormen bij het bedrijf. Je maakt samen met Theo een rondje door het bedrijf en hij komt in verschillende situaties terecht waarbij hij medewerkers probeert over te halen tot ongewenst gedrag.
Zo komt hij samen met twee collega’s in de lift te staan. Theo bekijkt de vrouwelijke collega uitvoerig en probeert de mannelijke collega mee te krijgen om te flirten. Wat doe jij in zo’n situatie?
Nou is flirten misschien een open deur, dat is #nietokay. Maar chatten in Teams over een andere collega of een arm om iemand heen slaan omdat haar geliefde kat is overleden. Kan dat wel? En hoe zou jij reageren?
In het tweede deel van deze campagne, komt Jaap terug op kantoor. Want iedereen verdient natuurlijk een tweede kans. Hij is opnieuw gevraagd door de vertrouwenspersonen.
Er gebeuren namelijk echt heftige dingen binnen het bedrijf, en ze willen graag aan Jaap duidelijk maken wat de impact hiervan is. Jaap gaat in gesprek met de vertrouwenspersonen en met slachtoffers.