Albert Heijn

Opleiding verkoopklaar

Interactieve video en bite-size leren

Hoe leid je jonge medewerkers op een aantrekkelijke manier op voor werken in de supermarkt? Deze uitdaging legde Albert Heijn neer bij learn industry. Het resultaat is de opleiding ‘Verkloopklaar’ van Albert Heijn.

4 sterren!
Dat leren ook leuk kan zijn, is te zien aan de reacties die de jonge medewerkers Verkoopklaar geven aan de onderdelen van de opleiding. Een gemiddelde score van 4 uit de 5 sterren.

SPECIFICATIE

Categorie: interactieve video, e-learning, campagne

Opdrachtgever: Albert Heijn

Interactieve video
Een interactieve video geeft de nieuwe medewerkers inzicht in het werk, en bevat veel humor en verrassing om de aandacht vast te houden. Om de opleiding persoonlijker te maken, zijn de video’s geschoten vanuit het perspectief van de medewerker.

Bitesize leren
Door middel van korte e-learnings met gamification-elementen wordt proceskennis aangeleerd. De bites zijn interactief en gericht op de praktijk. De bites zijn los van elkaar te volgen en geschikt om later nog eens te bekijken als support-tool.

Postercampagne
De nieuwe medewerkers worden ingewerkt door een buddy. Om deze buddy’s bewust te maken van de nieuwe opleiding is een postercampagne met QR-codes ingezet die verwijzen naar filmpjes.

Related Projects